NAPRAWA TURBOSPRĘŻARKI I REGENERACJA TURBINY HOLSET
TURBOSPRĘŻARKI HOLSET STOSOWANE GŁÓWNIE W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH I SILNIKACH DIESLA DLA URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH. HOLSET BYŁA MARKĄ BRYTYŃSKĄ OD 1973 ROKU. NATOMIAST OBECNIE JEST PRODUKOWANA PRZEZ KONCERN CUMMINS LECZ NAZWA POZOSTAŁA ORGINALNA. NAJBARZDZIEJ ZNANE MODELE TURBIN TO SERIA: HX 35, HX 40, HX30W, HX55, HX60, HX52, WARTO RÓWNIEŻ WSPOMNIEC O MODELACH WYPOSAŻONYCH W ZMIENNĄ GEOMETRIĘ VTG SERII: HE400VG, HE551V, HE531, HE300VG I WIELE INNYCH. JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ NAPRAWY TURBOSPRĘŻARKI HOLSET ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika
Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.
Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.
Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.
Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.