NAPRAWA TURBOSPRĘŻARKI I REGENERACJA TURBINY ROLLS ROYCE

Rolls Royce — te samochody dla wielu są symbolem luksusu, piękna i elegancji. Jednocześnie trzeba pamiętać, że nawet o najpiękniejsze auta należy dbać. I nie powinno się ograniczać tylko do przeglądów. Warto również zainwestować w regenerację turbin i turbosprężarek.

Jeżeli mieszkasz w Warszawie, to skontaktuj się z nami. Nasz serwis zajmuje się naprawą i regeneracją turbin od wielu lat. Posiadamy międzynarodowe doświadczenie w tej branży, dlatego też samochody Rolls Royce są nam dobrze znane, pomimo że nie  są one popularne w Polsce. Dlatego, jeżeli zależy Ci na profesjonalnym serwisie twojego samochodu, to skontaktuj się z nami. Najpierw oferujemy wycenę kosztów, dopiero po twojej akceptacji rozpoczniemy pracę. Gwarantujemy nie tylko jakość usług, ale również możliwie najniższe koszty związane z naprawą turbin.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.