SUBARU

Japońska marka samochodów osobowych Subaru należy do koncernu Toyoty. Auta tej marki mają wielu wiernych fanów. Jednocześnie należy pamiętać o tym, żeby dbać o dobrą kondycję techniczną samochodu. Nie należy ograniczać się tylko do zwykłych przeglądów, warto zadbać również o turbosprężarkę i zainteresować się usługami z zakresu naprawy i regeneracji turbosprężarek.

Zwłaszcza jeżeli osiągi twojego samochodu w ostatnim czasie się pogorszyły, to powinieneś zainteresować się regeneracją i naprawą turbin. Jest to znacznie tańsze rozwiązanie niż wymiana turbosprężarki na nową. W naszym serwisie zajmiemy się profesjonalnie twoim samochodem. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, dlatego jeżeli zauważysz niepokojące sygnały, że z twoją turbosprężarką coś jest nie tak, to czym prędzej skontaktuj się z nami.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.