Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Citroen

Osiągi twojego Citroena spadły? Z rury wydechowej wydobywa się dziwny dym? Jeżeli odpowiedzi na te pytania są twierdzące, to może to sygnalizować awarię turbosprężarki. W takiej sytuacji konieczna będzie wymiana albo regeneracja turbiny.

Odwiedź nas serwis, a nasi specjaliści ocenią stan, w jakim znajduje się twój samochód. Również, jeśli zastanawia Cię cena regeneracji turbosprężarek, to najprostszym sposobem jest po prostu skorzystanie z darmowej wyceny.

Nie zawsze jest możliwe przeprowadzenie naprawy turbiny, w przypadku niektórych awarii, zwłaszcza jeżeli właściciel auta zareagował zbyt późno, konieczna będzie wymiana turbiny. Dlatego też ważne jest, żeby kontrolować stan, w jakim znajduje się turbosprężarka, a jeżeli zobaczysz niepokojące objawy, to czym prędzej odwiedź nasz serwis

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.