Jaguar

Jesteś dumnym posiadaczem Jaguara? Jazda tym samochodem należy do niezwykle przyjemnych, jednakże komfort jazdy może popsuć awaria turbosprężarki. Tego typu usterki wpływają negatywnie na osiągi samochodu. Dlatego, jeżeli zauważasz, że twoje auto działa gorzej niż ostatnio, to warto odwiedzić nasz serwis.

Zajmujemy się tutaj nie tylko wymianą, ale również regeneracją turbin. Naprawa turbosprężarek wiąże się ze znacznie mniejszym kosztem. Oczywiście nie zawsze możliwe jest przeprowadzenie zabiegu regeneracji turbiny, jednak jeżeli jest taka możliwość, to warto z niej skorzystać, gdyż zabieg jest tak samo trwały, jak wymiana części na nową.

Oprócz tego w naszym serwisie zapewniamy kompleksowe podejście do problemu — zajmujemy się nie tylko regeneracją turbiny, ale również naprawiamy usterki z tą awarią powiązane.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.