NAPRAWA TURBOSPRĘŻARKI I REGENERACJA TURBINY KIA
Gorsze osiągi twojego samochodu mogą oznaczać awarię turbosprężarki. W takiej sytuacji warto jak najszybciej odwiedzić nasz warsztat, ponieważ dzięki temu możesz uniknąć drogiej wymiany turbosprężarki na nową, natomiast możliwa będzie regeneracja turbiny w twoim samochodzie. Oczywiście decyzję o ewentualnej naprawie turbosprężarki podejmą specjaliści w naszym warsztacie, dlatego, jeżeli chcesz się dowiedzieć, czy istnieje taka możliwość, to odwiedź nasz serwis.
Naprawa turbosprężarek — cennik
Zastanawiasz się, ile kosztuje regeneracja turbin? Na cenę usługi wpływa wiele czynników, przede wszystkim stopień i rodzaj uszkodzenia. Dlatego też najprościej jest odwiedzić nasz serwis i skorzystać z darmowej wyceny. Dopiero po zaakceptowaniu naszej propozycji rozpoczniemy pracę.
Jednocześnie nie masz się czego obawiać — regeneracja turbin wiąże się z niższym kosztem niż zakup nowej części oraz jej wymiana. Dlatego warto zgłosić się do naszego salonu jak najszybciej — zwiększy to szanse na to, że możliwa będzie regeneracja turbiny, a nic nie ryzykujesz, bo wizyta u nas nie zobowiązuje Cię do skorzystania z naszych usług.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.