LEXUS

Lexus to luksusowa marka samochodów. Jest częścią koncernu Toyota Motor Corporation. To japońskie auto wyróżnia się nietuzinkowym podejściem do stylistyki i stosowanych rozwiązań, dlatego wiele osób, które chcą pochwalić się luksusem, stawiają na auta tej marki. Lexusy słyną z niskiej awaryjności, jednak nawet w nich może dojść do uszkodzenia turbosprężarki. Ta drobna usterka znacząco pogarsza komfort jazdy samochodem i jego osiągi. Dlatego należy możliwie najszybciej zająć się jej usunięciem. Jednak często możliwa jest regeneracja turbiny, dzięki której będzie można uniknąć wymiany turbosprężarki.

Dlaczego warto postawić na regeneracje turbiny i ile kosztuje taka usługa?

Wielu właścicieli samochodów jest mylnie przekonanych, że zepsute części zawsze należy wymieniać na nowe. W wielu przypadkach znacznie lepszym, a przede wszystkim tańszym rozwiązaniem jest regeneracja.

Koszt regeneracji turbiny jest wyceniany indywidualnie. Zależy w dużej mierze od stopnia i rodzaju uszkodzenia. Jeżeli zastanawiasz się, czy w twoim modelu możliwa jest w ogóle regeneracja turbiny, to po prostu odwiedź nasz salon, a my po przeglądzie usterki wycenimy ją i skontaktujemy się z Tobą. Dopiero, jeżeli zaakceptujesz naszą propozycję, to przystąpimy do działań. Dlatego nie zwlekaj i odwiedź nas salon — zwykle im szybciej zostanie wykryta awaria, tym mniejsze są koszty naprawy.

 

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.