Naprawa i regeneracja turbosprężarek Seat Seat
Seat to popularna marka samochodów w Polsce — auta tego koncernu oferują bardzo dobrą jakość za rozsądne pieniądze. Jednocześnie, jeżeli dojdzie do awarii turbosprężarki lub uszkodzenia turbiny, to osiągi samochodu mogą znacząco się pogorszyć. Wiele osób myśli, że w takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest wymiana turbiny. Jednak w naszym serwisie zajmujemy się regeneracją turbosprężarek.
Czy regeneracja turbin jest bezpieczna?
Niektórzy mogą mieć obawy o to, czy aby na pewno taka usługa jest bezpieczna, czy nie lepiej zapłacić za nowe turbosprężarki? W gruncie rzeczy regeneracja turbin jest zabiegiem tak samo bezpiecznym, jak wymiana. Różnica jest taka, że nie zawsze możliwa jest naprawa turbosprężarki, w takiej sytuacji konieczna jest wymiana tej części. Dobra wiadomość jest taka, że w naszym serwisie zajmujemy się również tymi usługami. Jednocześnie, jeżeli jest taka możliwość, to lepiej skorzystać z naprawy turbiny — efekt jest również dobry, natomiast koszty znacznie mniejsze.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.