Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Alfa Romeo

Alfa Romeo to marka, którą kocha wielu fanów motoryzacji. Przepiękne auta, które nie tylko cieszą oko, ale również świetnie się je prowadzi. Jednak jeżeli doszło do awarii turbosprężarki, to wrażenia z jazdy są znacznie gorsze. Najważniejsza informacja jest taka, że jeżeli zostaną podjęte szybko odpowiednie działania, to prawdopodobnie będzie można uniknąć kosztownej wymiany turbiny, natomiast możliwa będzie regeneracja turbosprężarki.

Regeneracja turbiny — cena

Zastanawiasz się, ile kosztuje regeneracja turbosprężarek w samochodach marki Alfa romeo? Wiele zależy od tego, do jakiej awarii doszło. Zawsze korzystając z naszych usług, najpierw otrzymasz bezpłatną wycenę. Jeżeli cena Cię usatysfakcjonuje, to zaakceptujesz ją, a my przystąpimy do działania.

Możesz być jednocześnie pewny, że jeżeli możliwa jest regeneracja turbiny, to koszty z nią związane są znacznie niższe niż w przypadku wymiany turbosprężarki. Warto również zapłacić za usługi najwyższej jakości, ponieważ one przekładają się na żywność naprawionej turbosprężarki.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.