Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Allis-Chalmers

Musisz wymienić turbosprężarkę w urządzeniu marki allis – chalmers? Dobrze trafiłeś. Nasza firma profesjonalnie zajmuje się regeneracją turbin lub ewentualną wymianą. Nie musisz zastanawiać się ile to będzie kosztowało, ponieważ przed rozpoczęciem prac, otrzymasz wycenę, jak również informację o tym, czy bardziej opłaca się naprawa czy wymiana. Jeżeli doszło do uszkodzenia turbosprężarki, nie ma na co czekać, należy jak najszybciej podjąć odpowiednie działania. Nasz profesjonalna kadra, zajmie się wszystkim jak najszybciej. Ponadto, przedstawimy ci najkorzystniejszą opcję, dzięki czemu masz pewność, że nie przepłacisz. Odpowiednia wycena, którą akceptujesz przed podjęciem prac, gwarantuje, że wszelkie koszty będą ukazane wcześniej, bez zmiany ceny w trakcie prac. Jeżeli zatem szukasz firmy zajmującej się regeneracją turbosprężarek w Warszawie, to jesteśmy do twojej dyspozycji. Jeżeli masz jakieś wątpliwości, to zapraszamy do kontaktu.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.