Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Alsthom

Musisz jak najszybciej uporać się z awarią turbosprężarki w pojeździe marki alsthom? Nic prostszego. Przyjedź do naszego warsztatu, który zajmuje się naprawą turbosprężarek w Warszawie. W naszym serwisie, poddamy ją dogłębnej diagnozie, dzięki czemu będziemy wiedzieć z czym mamy do czynienia. Naszą specjalnością jest regeneracja turbin.

Jeżeli zastanawiasz się nad ceną regeneracji, bądź wymiany turbiny, wystarczy, że skonsultujesz się z nami. Zanim zabierzemy się do pracy, otrzymasz wycenę, na której będą uwzględnione wszelkie koszty związane z naprawą. Dzięki temu, masz pewność, że nie będzie żadnych ukrytych kosztów, ponieważ cena nie zmieni się w trakcie wykonywania prac. Regeneracja turbin jest znacznie tańsza, niż jej wymiana, dlatego będziemy się starać skorzystać z takiej opcji. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, natychmiast cię o tym powiadomimy. Jeżeli masz jakieś wątpliwości, to skontaktuj się z naszym serwisem turbosprężarek, który mieści się w Warszawie.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.