Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Audi

Posiadasz Audi i masz kłopoty z turbosprężarką? Im prędzej odwiedzisz nasz serwis turbosprężarek w Warszawie, tym lepiej. Pozwoli to ograniczyć koszty naprawy, co przełoży się na twoje oszczędności. Zastanawiasz się pewnie, ile kosztuje regeneracja turbosprężarek. Cena jest zależna od wielu czynników. Jednak bez obaw — korzystając z naszych usług, otrzymujesz najpierw wycenę i dopiero po akceptacji zaczniemy pracę nad przywróceniem turbosprężarki do życia.

Jednak zwykle regeneracja turbosprężarek jest o wiele tańsza. A jeżeli bardziej opłaca się wymiana tej części, to nasi specjaliści poinformują cię o tym i na miejscu będą w stanie wykonać taką usługę. Dlatego, jeżeli masz problemy z turbosprężarką w swoim Audi, to skontaktuj się z nami — oferujemy kompleksowe usługi z zakresu naprawy i regeneracji turbin.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.