AWD-Bedford

Poszukujesz firmy, która zajmie się regeneracją, bądź wymianą turbiny w samochodzie marki AWD – Bedford? Zapraszamy do naszego serwisu Turbosprężarek w Warszawie. Kompleksowo zajmiemy się Twoim pojazdem. Gwarantujemy brak ukrytych kosztów, przed naprawą otrzymasz od nas indywidualną wycenę naprawy. Kwota nie zmieni się w trakcie pracy, dlatego też możesz zdecydować czy chcesz by nasi pracownicy zajęli się Twoim samochodem. Jeżeli stwierdzisz, że cena Ci nie odpowiada, możesz zabrać swój pojazd, zanim zabierzemy się do pracy.

Mamy na uwadze fakt, iż bardzo często regeneracja turbosprężarki wiąże się ze znacznie niższymi kosztami, niż jej wymiana, dlatego też jeżeli jest taka możliwość, nasi pracownicy poinformują Cię o tym. Wieloletnie doświadczenie oraz grono zadowolonych klientów, potwierdza, że nasza praca to również pasja w którą angażujemy się na 100%. Zapraszamy do kontaktu.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.