Baudoin

Poszukujesz warsztatu, w którym wymienisz lub zregenerujesz turbosprężarkę w pojeździe marki Baudoin? Dobrze trafiłeś! Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie oraz odpowiednią wiedzę w tym temacie. Jeżeli zależy Ci na profesjonalnej naprawie oraz niezbyt wysokiej cenie, skontaktuj się z nami. Zanim jednak zabierzemy się do pracy, stworzymy wycenę kosztów, dzięki czemu masz pewność, że w trakcie prac kwota się nie zmieni.

Jeżeli zatem mieszkasz w Warszawie lub okolicach, zapraszamy do ustalenia warunków współpracy. Nasza praca to również pasja, dlatego każde wykonywane przez nas zlecenie, jest traktowane priorytetowo. Przekonaj się sam i dołącz do grona zadowolonych klientów. Gwarantujemy, że będziesz zadowolony z jakości naszych usług, jak również z kosztów jakie będziesz musiał ponieść. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.