Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Bentley

Samochody marki Bentley to eleganckie samochody dla fanów stylu oraz luksusu. Aby odpowiednio zadbać o swoje auto, należy pamiętać nie tylko o przeglądach. Bardzo ważną kwestią, jest odpowiednia regeneracja turbosprężarek oraz turbin.

Mieszkasz w Warszawie i nie wiesz jak się za to zabrać? Nasza firma zrobi to za Ciebie! Profesjonalnie zajmiemy się naprawą lub regeneracją turbiny w naszym serwisie. Samochody marki Bentley nie są nam obce. Wiemy co zrobić, by koszty naprawy nie były zbyt wysokie. W celu ustalenia szczegółów dotyczących serwisu turbosprężarek w Warszawie, zapraszamy do kontaktu. Chcąc zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta, najpierw oferujemy wycenę kosztów, a następnie rozpoczynamy prace. Gwarantujemy fachową obsługę oraz jak najniższe koszty związane z naprawą turbin.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.