Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin Daf
Firma DAF zajmuje się produkcją samochodów osobowych, jak również ciężarowych. Twój samochód traci moc lub masz inne kłopoty, które sugerują, że należy wymienić turbosprężarkę? Jak najszybciej udaj się do naszego serwisu turbosprężarek w Warszawie. Dzięki temu zaoszczędzisz na kosztach naprawy. Jeżeli zastanawiasz się jaka jest cena takiej usługi, zapraszamy do kontaktu. U nas, najpierw otrzymasz wycenę, a dopiero po twojej akceptacji, zaczniemy naprawę. Gwarantujemy, że kwota jaką podamy w wycenie nie zmieni się, dzięki czemu od początku będziesz wiedział, ile będzie cię to kosztowało.
Najczęściej bardziej opłaca się regeneracja turbosprężarki, jeżeli jednak koszt naprawy będzie wyższy, poinformujemy cię o tym. Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie, dzięki czemu w sposób profesjonalny zajmą się twoim turbo. Masz jakieś pytania, bądź wątpliwości? Skontaktuj się z nami lub przyjedź do naszego serwisu turbosprężarek w Warszawie. Naprawa i regeneracja turbin Daf Paccar to nasza specjalność.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika
Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.
Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.
Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.
Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.