Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin FIAT Fiat
Podejrzewasz, że w twoim Fiacie mogło dojść do uszkodzenia turbosprężarki? Tego typu usterka objawia się m.in. spadkiem mocy, czy też nietypowym dymem wydobywającym się z rury wydechowej. Jeżeli podejrzewasz, że w twoim samochodzie doszło do uszkodzenia turbiny, to czym prędzej odwiedź nasz serwis.
Jeżeli usterka zostanie zauważona w odpowiednim momencie, to wtedy możesz uniknąć konieczności wymiany turbosprężarki, a możliwa będzie jej regeneracja. Nasz serwis specjalizuje się od wielu lat w naprawianiu turbin wielu marek takich jak właśnie Fiat. Koszty regeneracji są zwykle o wiele mniejsze, natomiast efektem w obu przypadkach jest sprawny samochód.
Korzystając z naszych usług, masz pewność, że zajmiemy się nie tylko samą regeneracją turbosprężarki, ale również przyjrzymy się wszystkim aspektom związanym z awarią i zajmiemy się ich naprawą. Dzięki temu twoje auto będzie w znacznie lepszej kondycji po wizycie w naszym serwisie.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.