Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin FORD
Pogorszyły się osiągi twojego Forda z silnikiem tdci lub EcoBoost? Samochód nie przyśpiesza tak sprawnie, brakuje mu mocy? Z rury wydechowej wydobywa się dziwny dym? Może to być objaw awarii turbosprężarki. W takiej sytuacji warto odwiedzić nas serwis, oferujemy kompleksowe usługi z zakresu wymiany turbin oraz regeneracji turbosprężarek.
Odwiedzając nasz serwis, możesz liczyć na darmową diagnozę. Dzięki temu określimy stan, w jakim znajduje się twój samochód i zakres działań, jakie trzeba podjąć. Nie w każdym przypadku możliwa jest bowiem regeneracja turbiny. Dopiero po wycenie skontaktujemy się z Tobą, a Ty określisz, czy chcesz skorzystać z naszych usług.
Wiele osób zastanawia się, ile kosztuje naprawa turbosprężarki. Na ostateczną cenę wpływa wiele czynników. Jednak regeneracja turbiny wiąże się z mniejszym wydatkiem niż wymiana tej części. Dlatego, jeżeli podejrzewasz awarię turbosprężarki w swoim Fordzie, to czym prędzej odwiedź nasz serwis.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.