MITSUBISHI

Samochody marki Mitsubishi to styl oraz elegancja. Pięknie prezentujący się samochód, świadczy o dbałości jego właściciela o każdy detal. Co jednak, jeżeli poczujemy niepokojące objawy, które sugerują, że turbosprężarka uległa awarii? W takim wypadku, jak najszybciej skontaktuj się z nami. Nasz serwis turbosprężarek w Warszawie, kompleksowo zajmie się Twoim samochodem. Jeżeli to możliwe, nasi specjaliści zregenerują turbosprężarkę, jeżeli jednak nie będzie takiej opcji, wymienią ją na nową.

Koszty naprawy turbosprężarki są różne, pamiętaj jednak, że zanim zabierzemy się do pracy, dokonujemy dogłębnej analizy, a następnie wyceniamy naprawę, dzięki czemu unikniesz niespodzianki, w postaci zbyt wysokiej ceny. Jeżeli wszystko będzie Ci odpowiadać, zabieramy się do pracy, jeżeli jednak nie, odbierasz od nas samochód w takim stanie, w jakim go u nas zostawiłeś. Nasi specjaliści zajmą się Twoim samochodem, doprowadzając go do należytego stanu. Masz jakieś pytania? Zadzwoń.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.