SAAB

Posiadasz samochód marki Saab i masz problem z turbosprężarką? Jak najszybciej odwiedź serwis Turbosprężarek w Warszawie.  Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, którzy niejednokrotnie naprawiali pojazdy tej marki. Cena naprawy turbosprężarki zależy od wielu czynników, jednak zanim zabierzemy się do pracy, dostaniesz indywidualną wycenę, bez ukrytych kosztów. Kwota nie zmieni się w trakcie naprawy, a ty możesz zdecydować czy chcesz by to nasza firma zajęła się Twoim samochodem.

Bardzo często regeneracja turbosprężarki jest znacznie tańsza niż jej wymiana, dlatego dokładamy wszelkich starań, w celu zminimalizowania kosztów. Jeżeli jednak nie ma takiej możliwości, nasz zespół Cię o tym poinformuje. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu, rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości i pomożemy podjąć Ci odpowiednią decyzję.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.