SUZUKI

Suzuki to japoński producent samochodów, który stawia na klientów, którzy chcą czerpać radość z jazdy. Wiąże się to jednak z tym, że pojazd powinien być odpowiednio serwisowany oraz w razie potrzeby, naprawiany. Wyczuwasz jednak, że turbina nie działa tak jak należy? Zgłoś się jak najszybciej do naszego serwisu Turbosprężarek w Warszawie. Pomożemy Ci zdiagnozować oraz rozwiązać problem.

Martwisz się o koszt takiej naprawy? Niepotrzebnie. Zanim zabierzemy się do pracy, dostaniesz od nas darmową wycenę, dzięki czemu unikniesz niespodzianki, po wykonanej pracy. Jeżeli jednak cena nie będzie Cię satysfakcjonować, możesz zrezygnować z naszych usług. Nasi specjaliści mają na uwadze fakt, iż bardzo często regeneracja turbiny jest znacznie tańsza od jej wymiany, jednak nie zawsze jest to możliwe. Jeżeli jednak będzie taka opcja, to poinformujemy Cię o tym. W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.