PORSCHE

Samochody Porsche są pewnego rodzaju legendą — symbolem luksusu, wygody i sportowego stylu. Żeby utrzymać swoje auto w dobrej kondycji, należy odpowiednio o nie zadbać. Nie należy ograniczać się tylko do zwykłych przeglądów, ważnym elementem jest regeneracja turbosprężarek i naprawa turbin. Turbosprężarka wpływa bowiem na osiągi auta, na to, jak ono się „prowadzi”.

Jeżeli zauważyłeś zmiany w zachowaniu swojego samochodu, to czym prędzej odwiedź nasz serwis w Warszawie. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w regeneracji i napraw turbin wielu marek, również Porsche. Zastanawiasz się pewnie, ile kosztuje regeneracja turbiny. Cena jest uzależniona od różnych czynników, dlatego najpierw przeprowadzamy bezpłatną wycenę. Jednocześnie praktycznie zawsze naprawa turbosprężarki jest tańsza niż wymiana na nową. Dlatego też, jeżeli podejrzewasz, że z turbiną może być coś nie tak, to czym prędzej odwiedź nasz serwis.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.