Regeneracja turbin i naprawa turbosprężarek HONDA Honda
Posiadasz hondę, której osiągi ostatnio spadły? Z rury wydechowej wydobywa się dziwny dym? Warto w takiej sytuacji przyjrzeć się turbosprężarce. Awaria tej części może znacząco wpłynąć na komfort korzystania z samochodu.
Dlatego, jeżeli podejrzewasz, że twoja turbosprężarka może nie być w najlepszej kondycji, to koniecznie odwiedź nasz serwis. Specjaliści ocenią stan turbiny w twoim samochodzie i określą jakie działania należy podjąć, żeby naprawić usterkę. Korzystając z usług naszego serwisu, możesz liczyć na to, że zajmiemy się nie tylko awarią turbosprężarki, ale również podzespołami związanymi z awarią. Dzięki temu po naprawie auto będzie w znacznie lepszej kondycji.
Zastanawiasz się pewnie, ile kosztuje regeneracja turbiny. Cena jest zależna od stopnia uszkodzenia, dlatego też przed rozpoczęciem prac otrzymasz bezpłatną wycenę. Jednocześnie korzystając z naszych usług, możesz liczyć na oszczędności — naprawa turbosprężarki wiąże się z niższym kosztem niż wymiana tej części. Dlatego, jeżeli możliwa jest regeneracja turbiny, to warto się na nią zdecydować.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika
Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.
Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.
Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.
Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.