Regeneracja turbin i naprawa turbosprężarek Mazda
Twój samochód pracuje głośniej niż dawniej? Pogorszyły się jego osiągi? Mogą to być objawy uszkodzonej turbiny. W naszym salonie oferujemy usługi z zakresu regeneracji turbin samochodów, popularnej marki Mazda. Auta tego japońskiego producenta są bardzo popularne w naszym kraju ze względu na świetny stosunek jakości do ceny. Jeżeli również jesteś dumnym posiadaczem samochodu tej marki i podejrzewasz awarię turbosprężarki, to skontaktuj się z naszym serwisem — diagnoza jest całkowicie bezpłatna.
Ile kosztuje naprawa turbosprężarki?
Cena regeneracji turbiny nie jest z góry ustalona. Wszystko zależy od tego, jak rozległa jest awaria i czego konkretnie dotyczy. Jednocześnie tak jak wcześniej wspominaliśmy — przed zdecydowaniem się na nasze usługi możesz liczyć na darmową wycenę. I gdy usłyszysz koszt naprawy, to zdecydujesz się czy skorzystasz z naszych usług.
Warto jednocześnie zauważyć, że korzystając z naszego serwisu, otrzymujesz najwyższą jakość usług z zakresu regeneracji turbosprężarek. Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie w naprawie turbin marek takich jak właśnie Mazda. Oprócz tego skupiamy się nie tylko na regeneracji samej turbosprężarki, ale również naprawie wszystkich elementów z nią związanych, które nie działają poprawnie, dzięki temu auto dłużej będzie sprawne.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika
Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.
Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.
Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.
Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.