Regeneracja turbin i naprawa turbosprężarek Opel
W twoim oplu pojawiły się problemy z turbosprężarką? Jeżeli tak, to koniecznie odwiedź nasz sprawdzony serwis turbosprężarek w Warszawie. Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie właśnie w naprawie oraz regeneracji turbosprężarek. Dlatego też poradzimy sobie z naprawą nawet ze skomplikowanymi awariami w samochodach niemieckiego koncernu opel.
Regeneracja turbiny — cena
To ile kosztuje naprawa turbosprężarki, zależy od wielu czynników. Kluczowym aspektem, który wpływa na koszty regeneracji turbiny, jest rodzaj oraz stopień awarii. Jednak nie musisz zwlekać z wizytą w naszym serwisie — zanim zdecydujesz się na nasze usługi, otrzymasz bezpłatną wycenę i dopiero potem podejmiesz decyzję o tym, czy zainwestujesz teraz w naprawę turbiny.
Warto jednocześnie zauważyć, że wymiana turbiny wiąże się zwykle z większymi kosztami, dlatego też dobrze jest możliwie najszybciej skorzystać z usług naszej firmy i rozpocząć proces regeneracji turbosprężarki.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.