REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK I TURBIN SSANG YONG
SSANG YONG, to samochody, które idealnie nadają się do jeżdżenia po mieście. Jednocześnie należy pamiętać o utrzymaniu ich w odpowiedniej kondycji technicznej. Jeżeli zauważyłeś zmiany w komforcie z jazdy, spadek mocy to warto przyjrzeć się turbinie. W naszym serwisie zajmujemy się naprawą i regeneracją turbosprężarek — jest to usługa znacznie tańsza niż wymiana turbiny na na nową.
Posiadamy duże doświadczenie w pracy z turbinami, dlatego też masz pewność, że zostawiłeś samochód dobrych rękach. Wiele osób zastanawia się ile kosztuje naprawa i regeneracja turbin. Ceny są ustalane indywidualne w zależności od tego, jakie prace należy podjąć, dlatego najpierw oferujemy bezpłatną wycenę i dopiero, jeżeli cena Ci odpowiada, to rozpoczniemy prace. Jak widzisz, oferujemy przejrzystą współpracę na każdym etapie, dlatego, jeżeli masz problemy z turbosprężarką w swoim smarcie, to czym prędzej skontaktuj się z nami.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.