TOYOTA
Naprawa i regeneracja turbin Toyota
Marka Toyota cieszy się dużą popularnością w naszym kraju ze względu na świetny stosunek ceny do jakości. Inwestując w auto tej marki, można za nieduże pieniądze kupić dobre auto. Wiele osób ceni samochody tej marki ze względu na stosunkowo niską awaryjność. Jednocześnie nie ma aut, które byłyby bezawaryjne. Dlatego nawet posiadacze Toyoty muszą liczyć się np. z awarią turbosprężarki.
Wiele osób ignoruje takie pozornie „błahe” awarie, ponieważ autem można dalej jeździć. Często osoby boją się kosztów związanych z wymianą turbosprężarki. Warto natomiast zauważyć, że im dłużej zwlekasz z odwiedzeniem warsztatu, tym większe mogą być koszty naprawy. Jeżeli szybko odwiedzisz nasz serwis, to prawdopodobnie możliwa będzie regeneracja turbiny — jest to usług znacznie tańsza, natomiast eliminuje problem wadliwej turbiny.
Korzystając z usług naszej firmy, możesz liczyć, że zajmiemy się nie tylko regeneracją turbiny, ale również naprawą elementów związanych z awarią turbosprężarki. Dlatego naprawa ewentualnej usterki będzie kompleksowa. Dzięki temu twoje auto będzie sprawne.
Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika
Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.
Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.
Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.
Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.