Naprawa turbosprężarek i regeneracja turbin VW Volkswagen

Twój samochód marki Volkswagen pokazuje Ci sygnały, które sugerują usterkę turbosprężarki? Koniecznie udaj się do naszego serwisu turbosprężarek w Warszawie. Pomożemy Ci zlokalizować usterkę oraz jak najszybciej ją naprawić. Cena zależy od wielu czynników, jednak zanim zabierzemy się za działania, dostaniesz od nas wycenę kosztów, dzięki czemu jeszcze przed naprawą będziesz mógł zdecydować, czy cena Ci odpowiada. Jeżeli tak, błyskawicznie zabieramy się za pracę nad twoim samochodem. Pamiętaj, że koszt naprawy w trakcie prac nie wzrośnie, dzięki czemu nie będzie niemiłego zaskoczenia, w trakcie odbierania pojazdu.

Regeneracja turbosprężarek jest zazwyczaj tańsza, niż wymiana jej na nową, tak więc, jeżeli będzie taka możliwość, nasi specjaliści od razu Cię o tym poinformują. Jeżeli niepokoją Cię jakieś objawy w Twoim samochodzie, koniecznie skontaktuj się z nami. Kompleksowo zajmiemy się Twoim Volkswagenem.

  • Amarok
  • Arteon
  • Caddy
  • California
  • Caravelle
  • Crafter
  • Golf
  • Polo
  • Sharan
  • T-cross
  • T-roc
  • Tiguan
  • Touareg
  • Touran

 

 

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.