VOLVO

Naprawa i regeneracja turbin Volvo

Jesteś posiadaczem Volvo i w ostatnim czasie pogorszyły się osiągi auta? Z rury wydechowej wydobywa się dziwny dym? Mogą to być oznaki awarii turbosprężarki, w takiej sytuacji powinieneś jak najszybciej odwiedzić nasz warsztat, w którym poddamy turbinę dokładnej diagnozie i ocenimy jej stan. Zajmujemy się nie tylko wymianą turbosprężarek, ale oferujemy szeroki wachlarz usług z zakresu regeneracji turbin.

Wiele osób zastanawia się, ile kosztuje regeneracja turbosprężarki w samochodach marki Volvo. Na ostateczną cenę wpływa wiele czynników, dlatego też najlepiej jest po prostu odwiedzić nasz warsztat. Otrzymasz u nas darmową wycenę i dopiero po usłyszeniu kwoty zdecydujesz czy chcesz skorzystać z naszych usług.

Jednakże regeneracja turbin jest usługą znacznie tańszą. Dlatego, jeżeli istnieje możliwość wykonania tego zabiegu, to warto z niej skorzystać. Jeżeli natomiast w twoim samochodzie nie będzie możliwości wymiany turbiny, to wtedy możemy zająć się wymianą turbiny.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.