VOLVO

Naprawa i regeneracja turbin Volvo

Jesteś posiadaczem Volvo i w ostatnim czasie pogorszyły się osiągi auta? Z rury wydechowej wydobywa się dziwny dym? Mogą to być oznaki awarii turbosprężarki, w takiej sytuacji powinieneś jak najszybciej odwiedzić nasz warsztat, w którym poddamy turbinę dokładnej diagnozie i ocenimy jej stan. Zajmujemy się nie tylko wymianą turbosprężarek, ale oferujemy szeroki wachlarz usług z zakresu regeneracji turbin.

Wiele osób zastanawia się, ile kosztuje regeneracja turbosprężarki w samochodach marki Volvo. Na ostateczną cenę wpływa wiele czynników, dlatego też najlepiej jest po prostu odwiedzić nasz warsztat. Otrzymasz u nas darmową wycenę i dopiero po usłyszeniu kwoty zdecydujesz czy chcesz skorzystać z naszych usług.

Jednakże regeneracja turbin jest usługą znacznie tańszą. Dlatego, jeżeli istnieje możliwość wykonania tego zabiegu, to warto z niej skorzystać. Jeżeli natomiast w twoim samochodzie nie będzie możliwości regeneracji turbiny, to wtedy możemy zająć się wymianą turbiny na nową lub zregenerowaną.

Wyszukaj turbosprężarkę po typie, numerach OEM lub CHRA, marce samochodu lub typie silnika

Czynności naprawcze - regeneracja turbiny
Weryfikacja turbosprężarki

Proces regeneracji turbosprężarki w ScrollProducts rozpoczyna się od dokładnej weryfikacji dostarczonej turbosprężarki. Następnie dokonywana jest wycena wstępna naprawy o której informujemy telefonicznie.

Wymiana części nominalnych

Kolejny etap to dokładne mycie (piaskowanie) i czyszczenie wszystkich elementów turbiny, które spełniają normy
nominalne zalecane przez producenta turbosprężarki zgodnie z katalogiem wzorów. Wymienione zostają wszystkie elementy z zestawu naprawczego i części turbo, które nie spełniają norm na nowe.

Wyważenie kół kompresji

Następnym etapem w regeneracji turbo jest wyważenie kół kompresji z dokładnością do 0,5g przy prędkości 2000rpm.
Głowica turbosprężarki (Turbo CHRA) zostaje złożona w jedną całość, kiedy elementy wirujące zostaną doważone przy
prędkości ok.150000 rpm. z dokładnością ok.0.25 mg
sprawdzona zostaje szczelność głowicy turbiny nawet do 7 barów tłoczonego oleju.

Montaż turbosprężarki

Zregenerowana turbosprężarka zostaje zmontowana w całość i poddana ostatniemu testowi wydajności i ewentualnej kalibracji układu VNT (zmienna geometria). Korzystamy z profesjonalnych maszyn (SP DynoBench) DYNAMIC/VSR Balancing.